Nata il 23 giugno del 1930 in località San Bortolo, la signora Ida Davanzo (nata Cossich) era la più piccola di 5 figli: Anna, Stella, Olga, Antonio e Ida appunto. Il padre, reduce della prima guerra mondiale, ha lavorato come guardiano notturno delle saline di Sicciole, la mamma invece si è occupata della casa e della famiglia.
Fin da giovane ha lavorato per aiutare la famiglia, assieme alle sorelle portavano ortaggi da vendere a Pirano e a Trieste.
Ida si ricorda di come da bambina si faceva le bambole da sola:
Nel 1952 si è trasferita a Pirano dove ha lavorato al negozio di alimentari da Italo e ancora oggi tante persone la ricordano sorridente e gentile che serviva i clienti.
—
Gospa Ida Davanzo (rojena Cossich) se je rodila 23. junija 1930 na Seči in bila najmlajša med petimi otroki – Anna, Stella, Olga, Antonio in Ida. Njen oče, veteran prve svetovne vojne, je delal kot nočni čuvaj v Sečoveljskih solinah, mati pa je skrbela za hišo in družino.
Da bi pomagala družini, je že od malih nog delala, tako da je s sestrami v Piran in Trst prinašala zelenjavo za prodajo.
Ida se spominja, kako si je kot otrok sama izdelovala punčke:
Leta 1952 se je preselila v Piran, kjer je delala v trgovini z živili pri Italu, in še danes se mnogi spominjajo, kako je bila vedno nasmejana in prijazna do strank.