Ieri 27 ottobre 2019, gli amici della Comunità degli Italiani di Abbazia con la Presidente Sonja Kalafatovič, sono venuti a trovarci a Pirano. Per loro è stata organizzata una visita guidata in costume a cura di Daniela Paliaga.
All’incontro hanno partecipato il gruppo in costume d’epoca “Al tempo di Tartini” e il gruppo filodrammatico che hanno accompagnato gli ospiti in Casa Tartini, dove ad attenderli per gli onori di casa erano la Presidente e Vicesindaco del Comune di Pirano, Manuela Rojec e Fulvia Zudič coordinatrice culturale.
È stata l’occasione per festeggiare il primo anno di attività del coro misto di Abbazia, diretto dalla maestra Alka Kavre Kalcina che ha dimostrato quanto sono affiatati e bravi coloro che vi prendono parte. Dallo scambio di omaggi tra le Comunità, gli ospiti hanno continuato a visitare le bellezze storiche di Pirano accompagnati da Ondina, Liliana e Irena.
Ecco alcune fotografie della giornata.
—
Obisk SI iz Opatije
Včeraj, 27. oktobra 2019, so nas obiskali prijatelji Skupnosti Italijanov iz Opatije s predsednico Sonjo Kalafatovič.
Pripravili smo jim voden obisk mesta pod vodstvom Daniele Paliaga, pri katerem sta sodelovali skupina v starodobnih kostumih “V Tartinijevem času” in dramska skupina. Goste sta pospremili v Tartinijevo hišo, kjer sta jih sprejeli predsednica in podžupanja Občine Piran, Manuela Rojec, in Fulvia Zudič, kulturna koordinatorka.
Ob tej priložnosti so obeležili prvo obletnico delovanja mešanega pevskega zbora iz Opatije pod vodstvom dirigentke Alke Kavre Kalcina, ki se je izkazal tako s kakovostjo kot medsebojnim ujemanjem.
Po izmenjavi protokolarnih daril med skupnostima, so gostje nadaljevali z ogledom zgodovinskih lepot Pirana v spremstvu Ondine, Liliane in Irene.
Nekaj fotografij obiska.